Ücretsiz Aids Testi Ücretsiz Aids Aşısı

14 Mayıs 2009 Perşembe

Oral Seks ve Riskler

Bu gençlerin bir grup geçtiğimiz günlerde konuşurken, bu tamamen benim için yeni bir terim duydum. Bu gençlerin çoğu "Arkadaş hakkında yararlarını" konuştuk. Bu tam olarak ne anlama geldiğini sormak zorunda üç genç kızı bir saf baba olmak. Bu yaş 14 ila 18 yaşındaki çok gençler sadece cinsel ilişki yeni bir türü gelişmekte olduğunu öğrenmek için şok oldu. Bana öyle geliyor ki erkek ve kız "" seks için, hem birleşme ve sözlü kadar çengellemek olduğunu, ancak kendileri olduğunu açıkladı çıkıyor ya da bir samimi monogamous ilişki göz önünde değildi. Onlar "Arkadaş yararlarını to be" birbirlerine kabul. Ben daha fazla ben oldum ilgili sorular kadar çok soru.

Yeni bir çalışma, Journal of Pediatric Psikoloji Bölümü yayınlanan 10. bir grup incelenen. kendi düşünce ve cinsiyet konusunda algılamaları hakkında sınıflar. Gerçek şu ki, 10. yılında gençlere. notu cinsel etkin olan herhangi bir büyük sürpriz oldu. Gençlere daha sık ilişki daha ve oral seks fark ettik Ne şaşırtıcı olan ankette birçok daha ortaklarıyla. En çok rahatsız edici bu yeniyetmelik Ankete katılanların çoğunluğu bu oral seks sırasında prezervatif kullanmak olduğunu söyledi.

Neden Gençler böylece Cinsel Etkin?
Akran baskısı bir gencin hayatı içinde çok güçlü bir etkisi olduğu. Ama bu sadece bir faktör bir genç kararı cinsel davranış girmeye bulunuyor. Nedenleri şunlardır:

* Gençler kendi arasında popüler olmak istiyorum. Gençler eğer cinsiyet, sözlü veya ilişki içerisine girmek de daha popüler izlenebilir inanıyoruz. Çalışmalar tam tersi gösteriyor. Halbuki onlar "popüler" olan güvensiz seks meşgul olan gençler olarak görülüyor olabilir de onların arasında sevdim değildir.

* Gençler oral seks hamilelik İkisi de birleşme için güvenli alternatif ve cinsel yolla bulaşan hastalıklar olduğuna inanıyorum. Istatistikler aksi ispat. Gençler milyonlarca Chlamydia, belsoğukluğu, HIV STD's tür ve her yıl ve oral seks Herpes ile enfekte olma yeniyetmelik bir rota olduğunu enfekte olur.

Ne Oral Seks ve Riskler misiniz?
Sözlü Penis için İletişim
Teorik Risk - oral seks Sahne veya "bir darbe iş" veren ve anlayışlı ortağı için iletim bir teorik riski nedeniyle enfekte öncesi ağız girmek için ( "ön boşalmak") sıvı veya sperm (boşalmak) boşalmak taşır. Açık yaralar, soğuk yaralar, vb ile virüs veya bakteri olan kan ve enfekte girebilirsiniz rota olabilir. Bu insertive ortağı için enfeksiyonun teorik bir risk, çünkü bir ortağın kanama dişeti veya virüslü kan bir temas bir çizik, kes veya yara penis ile gelebilir yara.

Belgelenen Risk - Her ne kadar riskli bir çok kere Anal veya vajinal seks daha küçüktür, HIV oral seks yoluyla kabul ortaklara ( "darbe işleri") durumlarda zaman insertive ortakları (boşalmak) boşalmak didn't bile transfer olmuştur.

Sözlü Vajina için İletişim
Teorik Risk - bir kadını oral seks performans insertive ortak değer HIV iletim bir teorik riski taşıyan (kişinin kim dayak veya vajinal alan emme) çünkü enfekte vajinal sıvılar ve kan ağız içine alabilirsiniz. (Bu, bunlarla, adet kan sınırlı değildir). Aynı şekilde, bu kabul ortağı için oral seks sırasında HIV iletim teorik riski ise (kişi) sözlü yaralar gelen eğer bulaşmış kan veya dişeti kanaması onu vajina licked veya sucked having vulvar ya da vajinal kesik veya yaralar temas gelir.

Risk belgelenen - oral seks sırasında HIV iletim riski düşük vajinal ve anal seks karşılaştırılır. Ancak, HIV iletim ve STDs sözlü-vajinal seks kaynaklanan halinde olmuştur.

Anahtar Puan to Remember
Gençler için --

* Oral seks cinsel yolla bulaşan hastalıklar, her iki HIV enfeksiyonu ve diğer için bir risk taşır.
* HIV ve bazı STDs sonsuza kadar da tedavi olamaz anlamı vardır.
Siz daha popüler görünebilir *, sahip korunmasız oral seks daha kendi arasında sevdim yapmaz. Aslında, çalışmalar bu kişi gibi ve daha az zaman var korunmasız oral seks size saygı gösterir.
Oral seks * sırasında, iki çocuk ve kız hastalık için risk altındadır.
* "" Permiscuous olduğu için itibar Başlarken, "sluty" veya "" ile uzun sonra lise bitti kalacak kolay.
* Eğer oral seks hakkında bir üst konuşmak için, okul danışmanı konuşmak, bir öğretmen ya da aile doktorunuza gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder