Ücretsiz Aids Testi Ücretsiz Aids Aşısı

21 Haziran 2009 Pazar

Hepatit B

Hepatit B virusu karaciğer iltihabı (hepatit) olarak faktörler neden olabilir. Kuluçka süresi 2-6 ay arasında değişmektedir. Yorgunluk, halsizlik, mide bulantısı, karın ağrısı, eklemlerin bazen ağrı ve ateş olduğu belirtileri. Sarılık sonra, beyaz parça gözleri, bazen cilt soluk görünür. Idrar bir renk, bir tabure ve rengi çok açık koyu hale gelir. Belirtiler hafta, bazen ay kalacak. Vücuttan hepatit B virüs ında belirtilerin vakaların% 90 ve tamamen, virüsün vücut 5-10% durumda kalacaktır yok etmeyeceğiz, antikorlar oluşmaz ve kişi taşıyıcı olur. There is no belirtiler ve% 1 ve hepatit B davaların sağlıklı taşıyıcı daha iyi ve ölüme sebep olabilir görülebilir. Virus infekte kişinin kan, vajina içinde sıvı içinde sperm, tükürük ve bulunur. Özellikle virüslü kan ve cinsel ilişki bulunmaktadır. Son yayınlar ağız enfeksiyon hakkında olmadan konuşuyorsun. Kan testi kan nakli ve hastalıklar bu konusudna ve taranan izin verilen kan nakli yoluyla bulaşır kabul ediliyor. Hepatit B, kan başka bir kişiye varsa değildir. Bulaşmış kan temas, kan viruslu değil kaçınmak için. Şırınga ve iğne, diş fırçası ve tıraş makineleri bozmak neden olabilir. Akut HBV enfeksiyonu tedavisinde faktörler için tedavisidir. Genellikle genel devlet destek tedbirleri için düzeltmek için kullanılır. Kronik Viral enfeksiyonlar olarak varsa İnterferon replikasyon değerlendirilmelidir. Bu tedavi her durumda% 40 'ında başarılı olabilir. Ayrıca, antiviral ilaçlar örneğin AIDS tedavisinde kullanılan HBV tedavi çalışmalarına lamivudine olarak gösteriliyor etkilidir. Kronik karaciğer iltihabı ve taşıycıda nadir kanser gibi daha sonra ortaya çıkar. Etkin bağışıklama gelen hepatit B önlemek için en önemli yoldur.

1 yorum:

  1. Dr Itua, HIV tedavisi, ben 10 yıldır bir ARV Tüketimi olmuştur. bloglar sitesinde Dr Itua'yla karşılaşıncaya kadar acı çekiyorum. HIV'im ve konumum hakkında her şeyi ona e-postayla gönderdim ve ona her şeyi açıkladım ve beni tedavi edeceğinden korkacak hiçbir şey olmadığını söyledi. , bana garanti verdi. Maddelerin ücretini ödememi istedi. Bu yüzden tedavi ettiğimde şükran göstereceğim ve şifa veren bitkilerinin ifadesini vermek, geri kalan HIV için yapacağınız şeydir. ve diğer hastalıklar Dr Itua'nın iyi çalışmalarını görebiliyor. 5 iş günü içerisinde postaneme gelen EMS Kurye servisi aracılığıyla bitkisel ilacını aldım.Rr Itua dürüst bir adam ve iyi çalışması için onu takdir ediyorum. Onu takdir etmek ve arkadaşlarımın geri kalanını takdir etmek, hapları almaktan ve o şişko belleğe sahip olmak benim için bir kabustur. Benim de neyden bahsettiğimi anlayacaksın. O zaman şimdi olmasa da, özgür ve sağlıklıyım. Dr Itua Herbal Center'a teşekkür ederim. Onun da takvimi var. bana yakın zamanda göndermiş, Kanser, Uçuk, Fibromiyalji, Hiv, Hepatit B, Karaciğer / Böbrek İnflamatörü, Epilepsi, Kısırlık, Fibroid, Diyabet, Dercum, Copd, ve ayrıca Ex Lover'ı Geri Getirmek gibi her türlü hastalığı tedavi ediyor. Burada Onun İletişim .drituaherbalcenter @ gmail.com Veya Whats_app Numarası +2348149277967

    YanıtlaSil

Blog Arşivi