Ücretsiz Aids Testi Ücretsiz Aids Aşısı

21 Haziran 2009 Pazar

AIDS’ TE EN ÇOK SORULAN SORULAR

AIDS 'TE EN ÇOK SORULAN SORULAR

Bir SORULAN SORULAR sırasında DANIŞMANLIĞI yüz ve TELEFON YÜZ;

* HIV testi için zaman nedir?

* Virüs enfeksiyon hemen sonra size oluşur?

* Ne AIDS hastalığı belirtileri nelerdir? Teşhis belirtileri olabilir?

* Enfeksiyon, ilk ilişki oluşur?

* Ne ağız enfeksiyonu olasılığı nedir?

* Bir virüs yayılabilir Öpüşmek?

* HIV-enfekte kan vermek için?

*, Veya yemek, virüs bulaşmış olan Günlük hayat var?

* Nasıl ayırt edilebilir AIDS hastaları ile farkı nedir?

* Bir kere negatif ise, tekrar test etmek için gereken test kaldırmak?

* Bazı testler HIV Ben hemen ortaya oldu. Bu oranı doğruluğu nedir?

* HIV testi ve HIV p24 + IgG Combi proviral DNA testi, 50. şüpheli ilişkiler gün sonra doğru sonuç verir?

* Berberi HIV virüslü kan Kullanılan kesmek için geçmek için kullanılır?

* HIV bulaşmış bir iğne batması, hemen tedaviye başladı. 3 ay sonra bir şey test etmedi. Tekrar test yapmak gerekir?

* Anne sütü hastalık nedeniyle karşı nasıl bebek enfekte yol açabilir koruyucu nedir?

* Kan tok karnına ya da açık olmak gerekir?

Olarak HIV ile Toplu aşı olarak bulaşmış olabilir?

* HIV kurumuş kanda enfeksiyon olarak yapmanız olasılığı var mı? Bu bağlamda, çevre koşullarına transfer sevinirim etkilenen ile ilgili bilgiler.

* AIDS veya HIV 'gibi ne tam bir gözlenir belirtileri mi? Ne belirtileri son nelerdir? Çok pahalı laboratuarlar İstanbul'da testleri yapmak. Bunun için, tasarının bu yerde makul bir fiyat Elisa test kimliği gizli değildir? Eğer testler söylüyorlar Fiyat memnun olacaktır.

* İzmir Tepecik bir genelev bulunan sınavında düzenleniyor tamamen sıkı? Burada bir adam AIDS kapma olasılığı nedir? AIDS daralma ile temas sırasında ağız ile Erkek kadının cinsel organı olası mı? Bu, yüksek olasılıkla bu? Ortaklık sizi denemek isterseniz, ne kadar bir maliyet nedir?

* HIV (+) sabun ile korunmasız cinsel ilişki sonrası bir kişi ile ve idrar mı yıkama yapmanın bir faydası nedir?

* A) bir adam virüs bir kadın kocasının evlilik için enfeksiyon olmadan evli için ise virüs taşıma değil bulaşmış bir şans devam etmek var mı? Ülkemizde bu sorunun örnek veya dünya Bilinen var?

* B) Ülkemizde, AIDS testi numarası için rapor için gerekli değildir, biliyorum. Ya pozitif olarak test sonucu, ancak bir uygulama kaldırılır?

Biz ne için yakın bir ilgi ile * AIDS hastalar?

* HIV (+) bir kişinin, çocuk mümkün olması evlenmek ister misiniz?

Bir kişinin hayatı olarak * AIDS hastaları ise ne kadar bir şans mı?

* HIV (+) Bir kişinin hayatı devam edebilirsiniz?

* HIV (+) kişi çalışır? Iş ne tür çalışır?

* HIV (+) kişi HIV (+) bir ilişki içine bir kişi ile girebilirim?

* Tıraş mu ise HIV enfeksiyonu?

* Manikür ve HIV ile dövme için yapmak bulaşmış?

* Vücut sendromu olarak kırmızı lekeler olabilir?

* Yolda enfeksiyon çok yüksek bir olasılık ile Oral o? En p24 antijen testi yapmak? Ben varken Elisa testi yapılır tabi bu testi yaptık? Ayrıca, ağızda boşalma için oral seks takdirde riski nedir?

* AIDS bir hastalık veya hastalık sadece cinsel ortağı?

* Oral seks hastalık bulaşmış mı?

* İlişki bir prezervatif kullanımı hastalığın yayılmasını önler?

Bir el * Yolculuk sırasında HIV (+) kan durumu hasta değer bulaşmış mı?

* AIDS 'tedavisi var mı? Bir aşı var mı?

Ağız * olarak, AIDS hastalığının ortaya çıkması olarak burun ve yüz yaralanmaları belirtiler olabilir?

* 7 ay önce, ama ağız seksi kadın yaşıyor bir prezervatif ilişki girdi. Kadın öyle AIDS'li olduğunu söyledi. Korku, test geçerli değildir.

* 1 yıl önce hayatımda kadınlarla ilişkileri girdi. Bir hastalığı Belirti, henüz değil. Ne zaman hastalık belirtileri almak görünüyor?

SORULAR GELEN BİR E-POSTA ARACILIK

1. 3, site Elisa testi üzerinde ay sonuna güvenilir sonuçlar bu% 95 okudum verir. % 5 çok yüksek değil yanılabilirlik? Ben, HIV-1-2 antijen antikor/p24 sonra dış ilişkiler 2, 4, 8 ve 13 hafta bir şüpheli ilişki vardı yeniden sonra bazı testler test var tabi var? Kısa bir süre 3 ay sonuçları ve ikilisi bu p24 testi Kombi hiç güven musun dedim?

2. Ben sekiz yıl Evliyim. Bazı ilişkilerin evlilik öncesi (kadınlar, yabancılar), çünkü bir yıl sonra özel bir hastanede bir hafta önce ve evli sahip bir özel laboratuvar AIDS testine yaptık. İki sonuçları negatif geldi. Şu anda ben ikiz çocukları var. (7 yaş), eşim tekrar hamile, ancak herhangi bir sağlık sorununuz varsa özel hastaneler ve özel laboratuvarı test beni değil yaşıyorum yanlış benim sizden fikri üzerine. Ben test yanlış yapabilirim? AIDS 'e ben yakalanmış olsaydı eşim ve ben belirtileri kaldırır çocuklar? Ben çok sorularınızı cevaplamak için sevindim.

3. Hastalığın olacak CYBH Zoofili olan kişiler? Ben öğrenmek istiyorum. Eğer bir istek var. Bu tez benim son soru ve cevap bulamıyorum. Eğer cevap Tezi ederiz.

4. Kadın erkek organ içindeki hastalığı ile geçer?
9 ay önce vatandaşlık üzerinde Moldavya ile korunmasız ilişki bir kadın vardı. 8. negatif HIV antikor testi haftada geldi ben yapıyorum.
10. veya 12. Ne olasılıkla dışarı pozitif testlerin bir hafta yapar? 6. zorluk benim boğazını sağ hissettim haftanın sonunda yutma şimdi 9 hafta ve hala geçmiş değil. Doktorlar bir hafif gribal enfeksiyon olduğunu söyledi. Bu hareket bir gösterge olabilir ki HIV? Ateş makaleyi okuyun, bu lenf bezlerinin şişmesi gibi belirtiler ve görüldü henüz ya da farkında değil. Ancak, farenjit sinirler nedeniyle ışığında yıkılmıştı. Ben vücutta sürekli zayıf hissediyorum. Bu psikolojik olabilir? Yazarlar sevinirim yanıtlar.

5. Merhaba, lütfen beni deli pm için yardımcı olur. Negatif idi 2 yıl önce, bir bayan ile ilişki o gün ,4 ay önce bir ilişki vardı ve ben AIDS testi test ettik vardı. Bu benim cinsel organların başında Saçımı ve etek aynı yerde bir aydır bir ağrı oldu. Ben üroloji doktoru gittik. O film ya da bir kontrol eder. Ben idrar testi şey yapılır hiç. Soru benim vücudun üst kısmı aslında 15 olduğunu - 20 olarak kırmızı noktalar tespit oluştu. Ben AIDS merak ediyorum? Yoksa başka hastalıklar var mı? May kırmızı lekeler diğer hastalıkların bir belirtisi olabilir mi? I need your help. Ne atmak, ne demek bu? Ben sabırsızlık ile cevabınızı bekliyorum ... bu doğru.

6. Bende yaklaşık bir hafta oldu İlişki test yatırılır olabilir? Ben belirli bir süre beklemek zorunda? Lütfen yardımcı olun.

7. Merhaba, ben bir genç 23 yaşındayım, kafamda yanlış değil bir ilişkinin şüpheli idi. Ben Elisa test sonuçları yaptık bu Event'de sonra negatif geldi. Kimse söyledi. Benim şikayet, benim kaka bu olaydan sonra bozuldu. İshal genellikle türdür. Doktora da gittik. Ayrıca karın ağrıları vardı. Haline sürekli ağrıları vardı. Doktor bu Karnımda bir kurt veya ülser olduğunu söyledi. 2 tablet verdi. Karnımda artık acı çekmek yok. Benim dışkıda yalnız ishal bulunuyor. Ayrıca bana bu konuda çok eğer ışık yapmak sevindim ... cinsel yönelim gibi veri, alamazsınız

8. İyi günler, bu 139 gün önce bir ilişki vardı. Tıklayın 65., 84., 94., 111th, 139. Ben, negatif çıktı.110 testi gün var. Ben gün HIV RNA PCR, negatif çıkış yaptık. Ancak 95. beri çıktı.Bunlar ve 105. -108 gibi AIDS belirtileri. hatta arasında yemek yiyecek kadar gün mide bulantısı, 110. gün için genel bir arama ve yukarı gece terleme ve son 119 gün içinde şimdiye kadar bu zaman kadar ıslak benim sporcular için horozlanan soğuk ve titreme benim burun tıkalı. Test sonuçları şöyle bir bakmanız zaman nefes olabilir. On the other hand, lütfen psikolojik değerlendirme olarak belirtiler yardım bozuktur ...

9. Bu hastalık belirtileri var mı doğru? Ne zaman belirtiler oluşur? Bir kaç gün sonra hasta hiçbir belirtisi görülmez mü görülüyor? Teşekkürler. AIDS belirtileri olan hastalarda (ateş, öksürük, kilo kaybı, ...) her zaman görülebilir? Örneğin, enfeksiyon 1 yıl sonra zaman kesinlikle görülebilir?

10. 26 gün önce girmiş benim yabancı arkadaşlarınızla bir eşcinsel ilişki. O bana masaj yaptı. Benim ağzında oral seks penis sonuna kadar Masaj oldu. Ben ve hastalıkları varsa ona ağzında taburcu oldu. Ben işlemek için tükürme sonra spermin olduğunu gidin. Yala Penisime benim tükürük oldu. 2 ay önce ve bana test yaptı temiz olduğunu söyledi. Ancak, içinde korku ile kaplı idi. Psikolojik olarak çok etkilendim. İlişkiler 1 hafta geçirdim.2 üzerinde soğuk ter bir hastalık olan gece titreme başlamak, sonra 3 gün sürdü. Sonra kan ve idrar testi İlişki 2 hafta. (Hepatit, frengi, AIDS) tüm sonuçlar temiz. Ama bana hala bir husustur. Bu şekilde Geçiş ben AIDS enfeksiyonun yaz denir acaba? Bir hastalık olduğu kolayca HIV bulaşmış mı? 3 ay sonra bir test size ihtiyacım var? Ne önerir. Teşekkürler.

11. Ben AIDS önce 3 ay bir iğne batması oldu Elimi hareket ettirin. Aynı gün
Ben doktor ve hastaneye gittim. Başlayan 28 günlük ilaç tedavisi ve kan
verdi. Tekrar 3 ay sonra kan verecek. AIDS yaz ve 6 ay bulaşmış sonra bir daha yapalım. Ben asla evlenmek ve çocuk sahibi bulaşmış
Başka yok mu? Ben son ölecek mi?

12. Ben cinsel ilişki halinde ve bu nedenle ben bir hata yaparız mi biraz araştırma girecek ilk kez. Özellikle AIDS olarak
Ben bilgi için baktım. Ben sormak istiyorum. AIDS veya oral seks ve dudakları için enfekte olan öpüşme tarafından? Ayrıca, sigara için lateks prezervatif ve kullanımı ciddi
Tehlike yaratır mı? Birçok sitelerde AIDS hakkında bilgi verdiğiniz sorgulama bir fonksiyonudur. Tebrikler sitenizde çok büyük olasılıkla pm bu yönden. Teşekkürler.

13. Tam buradan uzak, temizlik berberi, bu materyalin bazı donanımları değiştirmek için kullanılabilir değiştirmek? Ne yapmamı önerir misiniz? Bu bir virüs, yaşam sürebilir organizmalar (dış ortam) yaşam dışında? Bir konu hakkında bana bilgi istiyorum. Orta Asya şu anda, ve canlı AIDS durumda bölgede bulunmaktadır. Bilmek istiyorum, bu virüs aletleri berber kullanılan genişlemesine Mayıs nedir?

14. Ne kadar ne biyolojik değişikliklere maruz kalacağı sırasında bir kişi hayatını ve AIDS hastalarının yaşam?

15. Ben bir ilişki vardı ve hastanede korumasız karşıtı 3 ay sonra bir özel bir HIV testi. Sonuç negatif çıktı. Uzman doktor, 1-2 hafta sonra test bir daha tekrar vermek için yararlı olduğunu söyledi. Zaten 1 ay bulunan 4. ay sonra bir test yaptık. Sonuçlar negatif geri geldi ama orada değil uzman gün 6 ay geri daha Senden didn't bir test yapmak gerekir mi olduğunu. 6. Test aylık veya bu testlerin daha relax yeterlidir yapılmalı mı? Nitekim, büyük bir stres, Yardımınız için teşekkürler.

16. Merhaba, ben bir ilişki 6 ay oldu. Ben ilişkiler (015) ve ilk test sonuçları negatif sonra da 4 ay yaptık. 2 ay başka bir laboratuvar yaptık ilk denemede gelen ikinci bir sonra. Sadece ilk testi söyledi aşağıdaki şekilde olumsuz veriler:
015 ½ Antihıv negatif negatif <09 olumlu <1,1
Bu nedenle, sonuçlar sizin için tavsiyeler var. Doktorum negatif söyledi, ama ben size sormak istedim. Çünkü beni korkutuyor. Çabuk eğer cevap için teşekkür ederiz.

17. Bir yabancı kadınların yurtdışı ile bir ilişkisi vardı. Kamu noktalar kısa bir süre sonra benim bedenin çıktı. Ben AIDS olabilir? İşte, ben HIV testi yapmaya korkmak yaşıyorum.

18. Eşimin hamile ve HIV (+), devlet hastanelerinde öğrendim sınav sonuçları. Ben özel bir laboratuvar testi var. Negatif çıktı. Bu var, karım, çocuk doğum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi